سلنا گومز بدون آرایش

سلنا گومز بدون آرایش! + عکس

سلنا گومز از عکس گرفتن بدون آرایش هیچ گونه ابایی ندارد. بازیگر و خواننده ۲۰ ساله آمریکایی اگر چه از داشتن صورت بدون آرایش بیتشر لذت می برد ولی دراکثر اوقات با رژ قرمز و خط چشم سیاه بر روی فرش قرمز ظاهر می شود. ستاره زیبای هالیوود از اینکه رسانه ها و دوربینها بدون آرایش از او عکس می گیرند به هیچ عنوان ناراحت نمی شود. 
 سلنا گومز بدون آرایش! + عکس

او در مصاحبه با مجله Heat اظهار داشت: بدیهی است که از آرایش کردن لذت می برم ولی بعضی از روزها احساس می کنم که می خواهم قیافه معمولی خود را داشته باشم. این درسته که بدون آرایش به مراسم ها نمی روم ولی از عکاسان نیز که از من بدون آرایش عکس می گیرند شکایتی ندارم.



نظرات شما عزیزان:

mehran
ساعت16:21---21 مهر 1391
وبت خیلی زیباست دمت گرم اگه خاستی به وب منم سر بزن خشحال میشم راستی اگه خاستی بیا تبادل لینک کنیم تا بعد بااااااااااای

mehran
ساعت16:20---21 مهر 1391
وبت خیلی زیباست دمت گرم اگه خاستی به وب منم سر بزن خشحال میشم راستی اگه خاستی بیا تبادل لینک کنیم تا بعد بااااااااااای

مسعود
ساعت14:33---21 مهر 1391
سلام دوست من از وبلاگت دیدن کردم وبلاگ خوبی داری مخصوصا مطالبش عالی بود تو هم از وبلاگم دیدن کن ونظر هم بدی اگه خواستی میتونی از مطالبم استفاده کنی یعنی میتونی از مطالبم برای وبلاگت کپی کنی من در روز پیش از 3 مطالب در وبلاگم میگذارم اما به شرطی که لینکم کنی تا منم لینکت کنم
مدیر وبلاگ:مسعود


masoud200.loxblog.com

موضوع وبلاگم:اخبار بازیها


nilofar
ساعت13:18---21 مهر 1391
salam age dost dashti be manam sar bezan

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 21 مهر 1391برچسب:, |



دیکشنری آنلاین

mouse code

كد ماوس

مرجع کد اهنگ


قالب وبلاگ